چکیده
اگر در فکر بازسازی منزل خود هستید. یا در حال انتخاب کابینت برای منزل جدید خود هستید. باید آشنایی کامل در مورد انواع یراق کابینت بدست آورید . بهتر است به مقاله ی فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت توجه کنید . این مقاله راهنمایی جامع برای خرید لولا کابینت وانواع یراق کابینت است . بعد از خواندن این مقاله می توانید اطلاعات دقیقی در مورد انواع گازور بدست بیاورید .ما فیلم آموزش نصب لولا گازور و آموزش نحوه رگلاژ درب کابینت را در اختیار شما قرار داده ایم.

لولا گازور | بورس یراق کابینت

تاریخچه

لولا از سال 1600 تا کنون استفاده شده است. در حال حاضر طیف گسترده ای از لولا کابینت در دسترس است. بعضی ها می گویند لولا دومین ومهم ترین اختراع است. بنابراین برای لحظه ای تصور کنید اگر لولا اختراع نشده باشد. چه چیزهایی می توانست به عنوان لولای یک درب عمل کند؟ آیا تا به حال در مورد آنچه که در قفسه های کابینت نگهداری می کنید فکر کرده اید ؟ لولا کابینت اغلب دیده نمی شود. اما اهمیت آن در زندگی روزمره ما نباید نادیده گرفته شود. یکی از یراق کابینت مهم لولا است.

بهترین روش انتخاب گازور:

بهترین روش برای فهرست انتخاب لولاهای کابینت، خرید آنلاین است. به جای رفتن از فروشگاه به فروشگاه سعی کنید از طریق جستجویی راحت اقدام کنید. فروشگاه ها و قیمت ها را مقایسه کنید و سپس با کلیک ماوس، لولاکابینت خود را خریداری کنید.

 

یراق کابینت | بورس یراق آلات کابینت

ارکان مهم در انتخاب لولا کابینت :

 

• نوع کابینت ها
• فضای کابینت
• ارتفاع کابینت
• وزن کابینت

 

درب کابینت :

نوع درب کابینت شما نوع لولا کابینت که نیازدارید تعیین خواهد کرد.

سه نوع اصلی درب کابینت وجود دارد:
• درب های تعبیه شده در چارچوب کابینت
• درب خارج از قاب کابینت
• درب ترموفویل یا درب روکش پلاستیکی (درب کابینت mdf)

 

وزن کابینت :

وزن کابینت شما در انتخاب یک لولاکابینت نقش اساسی دارد. تعداد گازور برای مصرف یک کابینت به سبکی و سنگینی آن بستگی دارد. اگر درب کابینت سنگین باشد دو گازور نصب می شود. لولا گازور برای درب سنگین بهتراست چهار پیچ انتخاب شود. لولا چهارپیچ نسبت به دو پیچ ایمنی بیشتری دارد. در محکم تر بسته می شود.

لولا کابینت | بورس انواع یراق کابینت

انواع لولا درب از نظر ظاهر به دو دسته تقسیم می شود:

• لولا مخفی : لولایی است محکم که هیچ مکان قابل مشاهده ای ندارند. لولا پنهان معمولا در انواع لولا صنعتی دیده می شود.
• لولهای کابینت در معرض دید : در کابینت های سنتی کاربرد بیشتری دارد. همچنین می تواند بخشی از ظاهر کابینت آشپزخانه شما باشد.
بسته به سلیقه شما، لولای کابینت می تواند ازانواع لولا کوچک و ظریف انتخاب شود . بعضی ازافراد ترجیح می دهند لولاهای کابینتی کوچکترانتخاب کنند . برخی از انواع لولا گازورکابینت بصورت لولا تزیینی است . درنوع درب شیشه ای بکار میرود.

انواع لولا گازور کابینت از نظر نحوه ی نصب کابینت :

• لولا توکار : داخل صفحه کابینت تعبیه می شود . صفحه ی درب کابینت بوسیله ی گرد بر سوراخ می شود. این نوع لولا تنها درکابینت هایی که قاب ندارند امکان نصب دارد.در کابینی که ضخامت کمی دارد امکان نصب گازور توکار نیست . تنها در کابینت های استاندارد می توانید این نوع لولا گازور را نصب نمایید.
• لولا روکار: این لولا روی صفحه کابینت نصب می شود . در لولا روکار نیاز به برش نیست .
شما با کلیک بر روی لینک می توانید نحوه نصب لولا کابینت را در ببینید.

لولا درب شیشه ای:

لولا درب شیشه ای عموما با تعداد کمی قطعه به طراحی درآمده است. سطح شیشه را خراشیده نمی کند. اینها معمولا از دو نوع گیره تشکیل شده است . برای جلوگیری از اصطکاک در لبه داخلی استفاده می شود. گیره دارای یک پیچ است . اتصال دهنده ها را به دو طرف متصل می کند. علاوه بر این شما می توانید سخت افزار پیچ و مهره شیشه ای “بدون سوراخ” دریافت کنید. این سخت افزار درانواع مختلف از قبیل برنز، نیکل، کروم و برنج در دسترس است.

لولا کابینت | لولا گازور شیشه

انواع لولای ام دی اف :

انواع مختلفی از لولا گازور در بازار وجود دارد . یراق آلات کابینت از جمله قطعات مهم در کابینت های شما است . کیفیت کابینت شما با کیفیت یراق کابینت ارتباط مستقیم دارد . به طورکلی از نظرعملکرد دو دسته لولا گازورداریم . 

 هر دو این دو نوع لولا دو دسته لولا گازورساده ولولا گازورآرام بند دارند.

 لولا گازورآرام بند به صورت آرام و بی صدا عمل می کند.

 در این لولا گازور آرامبند درب توسط یک پمپ بسته می شود . اما لولا گازور ساده اینطور نیست.

درجه باز شدن انواع لولا کابینت شامل :

30+،30-،45+،45-، 90،360،180،165،135

 لولا گازورفاین ، لولا پاشنه گازور، لولا گازور خلاص، لولا گازور کنج  نیز در مصارف خاص بنا به نحوه قرار گیری کابینت و نوع کابینت وجود دارد.

لولا کابینت گوشه:

اگر آشپزخانه خود را بازسازی می کنید . یا ساختمان جدید ساخته اید . ممکن است مجبور شوید یک کابینت گوشه را انتخاب کنید. در مواردی که ساختار یا لوازم خانگی اجازه طراحی هیچ گزینه دیگری را نمی دهد. بنا به طراحی و نحوه قرار گیری کابینت ها،کابینت گوشه ضرورت می یابد . اگر آشپزخانه، حمام یا دفتر شما به کابینت گوشه نیاز داشته باشد.  انواع کابینت گوشه دربازار وجود دارد . در این کابینت ها از لولا گوشه استفاده می شود .

کابینهای گوشه دیوار عبارتند از:

(1) جلو مورب 

(2) دستیابی آسان – این کابینت به صورت دو کابینت مجزا است .

کابینت گوشه دارای یک لولای مرکزی است . برای باز کردن درب اول یا هر دو و دسترسی مستقیم به محتویات قفسه هاکاربرد دارد.

لولا کابینت | یراق کابینت سولوس مارکت

گارانتی لولا کابینت:

لولا ها مطابق با استاندارد ISO9000 تولید می شوند. این امرسبب شده لولا گازوربا کیفیت پایدارتولید شود. کیفیت یراق کابینت سولوس به عنوان وارد کننده یراق آلات کابینت با ضمانت نامه طولانی تضمین شده است. چند تا از تولید کنندگان لولا چنین تضمین هایی را در کیفیت محصولات خود ارائه می دهند؟ در ادامه  برای آشنایی بیشتر با انواع لولا به سایت فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت سر بزنید. از شما خواهشمندم برای امتیاز دهی و اعمال نظرات سازنده خود به ما سر بزنید. و مارا در شبکه اجتماعی گوگل پلاس دنبال نمایید با تشکرفراوان .