ریل کابینت بعنوان یکی از لوازم جانبی و یراق آلات کاربردی است. این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت تهیه شده است . شما را در خرید انواع ریل کابینت راهنمایی می کند. از جمله یراق کابینت مصرفی ریل کابینت است. کیفیت یک کشو کابینت بستگی به ریل مناسب کابینت دارد . زمانی که قفسه کابینت شما خوب باشد . شما نمی توانید مطمئن بگویید که کشو کابینت نیز به همان اندازه خوب است. به همین دلیل است که قبل ازخرید نهایی کابینت ها در نظر داشته باشید. باید بازرسی کامل کشوها را انجام دهید.

ریل کابینت |بورس یراق کابینت سولوس مارکت

کشو کابینت

اگر به دنبال کابینت کامل هستید. فقط انتخاب کابینت با زیبایی ظاهری مهم نیست. بررسی کنید آیا می توانید وسایل خود را به طور موثر و ایمن ذخیره کنید. هنگام انتخاب کابینت ها، باید به عملکرد و کیفیت کشوها نگاه کنید. کشو کابینت اساسا باید به آسانی باز و بسته شود. کشو بخشی از کابینت است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت ایده آل، یک کشو عالی کابینت باید ریل کابینت با کیفیت داشته باشد. کشو باید همانند کابینت ساخته شود. زیرا کشوها بخشی از کابینت هستند. پر اصطکاک ترین قسمت در مصرف روزمره می باشند. تولید یک کشوکابینت در مقایسه با بخش های دیگر کابینت نیاز به دقت بیشتری دارد.

کشو کابینت | بورس یراق کابینت سولوس مارکت

یراق آلات کابینت مناسب 

کیفیت کابینت شما ارتباط مستقیم با یراق آلات کابینت دارد. اگر یراق کابینت با کیفیت خوب نصب کنید . در طولانی مدت از تعمیرات تا جایگزینی یراق آلات کابینت می توانید پول زیادی صرفه جویی کنید. همچنین می توانید وسایل خود را با خیال راحت و موثر تر ذخیره کنید. اطمینان حاصل کنید که کابینت از نظر یراق کابینت با دوام و مناسب است. این مهم به نیازهای آشپزخانه شما بستگی دارد.

یراق کابینت ضروری برای کشو کابینت

شما باید سخت افزار کشو کابینت را ارزیابی کنید. یکی از بخش های کابینت که دچار سایش وشکستگی می شود سخت افزار کشو است. یکی از قسمت های مهم کشوها ریل است . ریل کابینت وسیله ای برای باز و بسته کردن کشو کابینت می باشد .امروزه ریل ها در تنوع مختلف در بازار وجود دارند . بنابراین، شما باید خرید یراق آلات قیمت مناسب و با کیفیت را در اولویت قرار دهید . ایده آل برای انتخاب ریل کابینت و انواع ریل کمد دیواری این است که نرم حرکت کند .شما می توانید خودتان یراق کابینت را بخرید .می توانید یک کابینت مقرون به صرفه با کشو مناسب خریداری کنید.  سپس یراق کابینت با کیفیت بالا را روی آنها نصب کنید.

مکانیسم انواع ریل کشو مناسب

  • کشو باید بتواند به راحتی و روان حرکت کند .
  • کشو باید بدون نیاز به نیروی زیاد به راحتی کشیده و یا هل داده شود .
  • کشو باید وزن تمام وسایل  ذخیره شده در آن را تحمل کند.

امروزه گزینه های زیادی در انتخاب ریل و ریل کشویی صنعتی برای بهبود نیازهای ذخیره سازی شما وجود دارد . این به شما کمک می کند کشوهای کابینت خود را به راحتی به روزرسانی کنید . در نظر داشته باشید ریلی که این خصوصیات را دارد طول عمر کابینت شما را زیاد می کند.

انواع ریل کابینت

امروزه متخصصان صنعت کابینت انواع مختلفی از این وسیله پرکاربرد را ساخته اند. ریل کشو با استفاده از تکنولوژی های روزساخته شده و وارد بازار گردیده است.

1. ریل غلتکیاولین نوع و ساده ترین نوع ریل ، ریل غلتکی است .که نسبت به انواع دیگر ریل قیمت مناسبی دارد.

انواع ریل های غلتکی عبارتند از :

  •  ریل غلتکی سفید 
  • ریل غلتکی استیل 

که در بازار موجود می باشند . که از جنس فولاد ضد زنگ هستند . مکانیزم حرکت در این ریل به گونه ای است که با قرار گرفتن یک غلتک پلاستیکی و گاهی فلزی این ریل حرکت می کند . به همین دلیل به ریل غلتکی معروف است . ریل غلطکی حرکت روانی دارد و با نصب آن کشو را می توان به صورت روان باز و بسته کرد . دلیل پر استفاده بودن ریل غلطکی ارزان قیمت بودن این ریل است . انواع ریل غلتکی در سایزهای مختلفی در بازار موجود می باشند . سایزهای ریل غلتکی عبارتند از : 25 ، 30، 35، 40، 45، 50 سانتی متر است . تنوع در سایز این ریل سبب می شود برای انواع کشو در سایز های مختلف قابل نصب باشد . با نصب ریل غلتکی کشو را می توان به میزان بیشتری از بدنه خارج کرد . 

ریل غلتکی | بورس یراق کابینت سولوس مارکت

2.ریل تاندوم باکس – مدرن ترین ریل کشوریل تاندوم باکس است .این ریل با قابلیت تحمل وزن بالا می باشد. برای نصب ریل کشو سنگین کاربردی است. تکنولوژی ترمز، آرامبند و حرکت لمسی یا تاچ را دارد.حرکت ایمن، روان، بدون صدا و صرف کمترین انرژی از مزایای ریل تاندوم باکس است. ریل تاندوم باکس را می توان بر روی کشوها با ابعاد متفاوت نصب کرد. برای نصب ریل تاندم باکس هیچ محدودیتی در رابطه با طول، عرض و عمق کشو وجود ندارد. در انواع ریل کمد دیواری کاربرد دارد. این ریل را می توان به کشوهایی عمیق و با سایز30 تا 70 سانتی متر متصل کرد. زیرا ریل تاندوم باکس به صورت بخشی از کشو قرار می گیرد.

ریل تاندوم باکس | سولوس مارکت

نصب ریل تاندوم باکس

برای نصب باید قسمت جلو، عقب و کف کشو را آماده کرده سپس بدنه ی ریل را به آن متصل کنیم. استحکام و میزان وزن قابل تحمل توسط ریل تاندم باکس در سطحی قرار دارد که کشوهای بسیار سنگین کابینت آشپزخانه یا دفاتر اداری را به سهولت باز و بسته می کند.

3. ریل ساچمه ای حرکت روان و استحکام بالا از خصوصیات ریل ساچمه ای است .

ریل ساچمه ای |بورس یراق کابینت سولوس مارکت

انواع ریل ساچمه ای

  •  ریل ساچمه ای ساده 

شامل ریل سه تکه ، ریل دو تکه ، ریل سفید است.

  •  ریل ساچمه ای ترمز دار

در این نوع 5 سانتی متر پیش از قرارگیری کامل کشو در جای خود، ریل ها با کاهش سرعت  متوقف می شود .

در این صورت از ایجاد صدا و یا رسیدن آسیب به کشو جلوگیری می کنند.

جنس این ریل ساچمه ای از ورق فولادی است. دارای رنگ استیل می باشد . 

در سایزهای 30، 35 و 40 سانتی متر تولید و عرضه می شود.

عرض این ریل ساچمه ای 45 میلی متر است.

همین موضوع باعث ایجاد قابلیت تحمل وزن بالا توسط آن شده است.

همچنین ابعاد ریل در حالت بسته 300 میلی متر است.

ریل کابینت |بورس یراق کابینت سولوس مارکت

سیستم آرامبند یکی از انواع ریل ساچمه ای است. برای کم شدن صدا در محیط کاملا مناسب است.

نحوه ی عملکرد آن به صورتی است که سرعت حرکت کشو را کاهش می دهد .

طول این ریل در حالت بسته 50 سانتی متر می باشد .

پس از باز شدن 47 سانتی متر به آن اضافه می شود.

ریل ساچمه ای سه تکه آرامبند  در کشوهای عمیق نصب می شود.

بدلیل قطر زیاد ریل قابلیت تحمل وزن بالا را دارد .

جنس فولادی ریل منجر به افزایش استحکام آن شده است.

ریل سه تکه ساچمه ای آرامبند با رنگ استیل می باشد.

  • ریل ساچمه ای لمسی یا ریل کشو فشاری

این ریل به دلیل تعداد ساچمه ها دارای حرکت روان است .

قیمت آن نیز مناسب است.

با نصب آن ریل ساچمه ای تاچ هیچ نوع دستگیره ای بر روی کشو قرار نمی گیرد .

کاربر با لمس بخش جلویی کشو می تواند به سهولت آن را باز یا بسته کند.

این ریل از سه تکه تشکیل شده و دارای قابلیت نصب درون کشوهای با عمق زیاد است.

جنس این ریل ساچمه ای از ورق فولادی می باشد .

دارای رنگ استیل است .

 سایزهای 30، 35، 40، 45 و 50 سانتی متر در بازار موجود می باشد.عرض این ریل ساچمه ای 45 میلی متر بوده است .قابلیت تحمل وزن بالا را دارد.همچنین ابعاد ریل در حالت بسته 300 میلی متر است. در ریل مگنتی سه ورق بکار رفته که دارای ضخامت بالایی هستند. دو طرف ریل های ساچمه ای دارای ضامن است. ضامن ها مانع از خروج کشو می شود . بنابراین ضریب ایمنی را افزایش خواهد داد . ضامن ها به صورت معکوس جهت یکدیگر قرار می گیرند.

شما می توانید قیمت روز ریل کشویی کمد دیواری ، ریل کابینت بلوم ، ریل کابینت ماموت را از کارشناسان ما جستجو کنید .در صورت مفید بودن مطالب فوق فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت را با فشردن کلید زیر دنبال کنید .