به کلیه ی ابزارآلات مونتاژیک کابینت یراق میگویند. یراق آلات کابینت در زمان مونتاژ و نصب کابینت به کار برده می شود .کابینت به کمد یا قفسه ای در دار میگویند. کابینت ها و یراق آلات کابینت در فضای آشپزخانه شما نقش اساسی ایفا می کنند . فروشگاه اینترنتی یراق آلات کابینت سولوس مارکت راهنمایی برای خرید اینترنتی یراق الات کابینت ارائه می نماید . فروشگاه اینترنتی سولوس ‎محصولات جانبی کابینت و یراق الات قیمت مناسب کابینت وباکیفیت را عرضه نموده است .

سازماندهی و صرفه جویی در فضا ، مزایای اصلی داشتن یک کابینت در خانه شماست.

یراق کابینت | مرکز فروش یراق آلات

کابینت آشپزخانه :

معماری در تمام قسمت های خانه ما حتی در کابینت ها جلوه گراست.کابینت ها یک راه برای نظم دادن به آشپزخانه،اتاق خواب،سرویس بهداشتی وحتی گاراژ خانه شما می باشد.کابینت ها در سبک ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند. کابینت و یراق کابینت می توانند سفارشی وبا توجه به فضا و معماری آشپزخانه شما انتخاب شوند.انواع کابینت به شما این امکان را می دهد از فضای مرتب در خانه خود لذت ببرید. کابینت ها یک فضای سازمان یافته به شما می دهند. خانه خود را بدون کابینت تصور کنید.چیزهایی را که درحال استفاده نیست کجا باید گذاشت؟ چیزهایی را که مورد نیاز نیست کجا باید قرار دهیم ؟ چیزهای دیگرکه مهم است اما مورد نیاز نیست را کجا باید قرار دهید؟مطمئنا یک کابینت به عنوان یک ابزار مفید برای مرتب سازی عمل می کند . درکابینت ها شما می توانید وسایل خود را در مکان های مناسب خود قرار دهید.

یراق کابینت |یراق آلات قیمت مناسب

نکات مهم درانتخاب یراق کابینت:

هنگام انتخاب کابینت،همیشه به یاد داشته باشید که آن رابا فضایی که درآن قرارمی گیرد متناسب بگیرید. به عنوان مثال، اگر شما قصد خرید یک کابینت برای آشپزخانه خود را دارید، باید کابینت را با آشپزخانه خود مطابقت دهید. کابینت های آشپزخانه دارای سبک های مختلفی برای انتخاب هستند. شما از دوام کابینتی که انتخاب می کنید اطمینان حاصل نمایید . بنابراین جنس یکی از مهم ترین نکات هنگام تهیه کابینت است.

  • یراق الات کابینت | مرکز فروش یراق کابینت

کابینت آشپزخانه از دوجنس :

  • کابینت فلزی
  • کابینت چوبی 

انواع مختلفی از چوب وجود دارد . برای کابینت آشپزخانه و روشویی کابینتی استفاده می شود.چوب هایی که به طورمعمول استفاده می شود کاج، افرا، گیلاس، توس، چوب ماهون و بلوط است. بلوط محبوب ترین رنگ آن است.
متداول ترین چوب ها در دو جنس

1- ام دی اف : براده چوب فشرده روکش دار

2- لترون خرده چوب فشرده روکش دارهستند .

 

یراق آلات کابینت |فروش یراق کابینت قیمت مناسب

هنگام انتخاب یک کابینت از جنس چوب مهم است که شمای کلی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. شما می توانید کابینت های آشپزخانه را ازجنس چوب در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب نمایید.سؤالی که باید از سازنده کابینت یا توزیع کننده بپرسید این است که چه نوع چوبی برای ساخت کابینت استفاده می شود.آیا این نوع چوب برای یک کابینت چوبی با دوام است.آیا هنگام خرید کابینت به این فکر کرده اید که ؟ لوازم جانبی کابینت یا یراق کابینت چیست؟ چه چیزهایی کابینت شما را کامل می کند؟ یراق آلات کابینت باید چگونه باشند؟

یراق | مرکز فروش براق کابینت

لوازم جانبی یا یراق آلات کابینت شامل :

دستگیره های کابینت
گازور یا لولای کابینت
ریل کابینت
جک کابینت
پیچ کابینت (پیچ مونتاژ)

می باشد. کابینت با این یراق آلات کامل می شود.هر یک ازاین اتصالات کابینت های مختلف اهداف و عملکرد مخصوص خود را دارند.

 

 

 مرکز فروش یراق آلات کابینت در تهران

دستگیره کابینت :

دستگیره ها لوازم جانبی کابینت است. نقطه ورودی نیرووکشش به کابینت ها می باشد. دستگیره به یک کابینت متصل می شود. توسط آن ها بازوبسته کردن کابینت انجام می شود. دستگیره کابینت عملکرد مشابهی مانند: دستگیره های کمد دارد. دسته ای مناسب است که برای نصب آسان و دراستفاده راحت باشد. در حال حاضر دستگیره های شکیل و زیبایی با کاربردهای مختلف در بازار وجود دارد.تنوع درتولید دستگیره ها انتخاب را برای شما آسان می نماید. انواع دستگیره عبارتند از:
1- دستگیره تک پایه
2- دستگیره دوپایه

هر دو نوع دستگیره به صورت روکار و توکار در بازار وجود دارد.

گازور | لولا گازور | مرکز فروش یراق کابینت

گازور یا لولا کابینت :

گازورها دستگاههایی هستند که برای اتصال دو تکه جامد استفاده میشوند. که اجازه می دهد تا زاویه محدود چرخش بین دو شیئ وجود داشته باشد. لولا ممکن است از مواد انعطاف پذیر یا اجزای متحرک ساخته شود. آنها معمولا با پیچ متصل می شوند. انواع گازور یا لولای درب عبارتند از:

هر کدام از این دو نوع خود دو دسته از لولا گازورساده یا لولاگازور معمولی و لولا گازورآرام بند را دارند. که بسته به کاربرد آنها در صنعت کابینت سازی بکار می روند.

گازور | نمایندگی فروش اینترنت یراق کابینت

انواع لولا بر اساس نحوه ی نصب عبارتند از:

لولای توکار ( لولای توکارقوس بیشتری در قسمت پایه لولا دارد . این امکان را به طراح و سازنده کابینت می‌دهد که در را بدون در نظر گرفتن ضخامت دیواره کابینت و تنها به اندازه دهانه آن بسازد.) و لولای روکار(بر روی لبه و دیواره کابینت قرار گرفته است)

گازور توکار | خرید اینترنتی یراق الات کابینت

بررسی کیفیت لولای کابینت ها

آشپزخانه شما با کابینت و کابینت های با کیفیت بالا و عملکرد خوب زیبایی را به داخل خانه شما می آورد.یکی از عواملی که باید در یک کابینت چوبی یا کابینت آشپزخانه سفارشی چک کنید، کشوها ودرب های کابینت است . سپس لولای درب را بررسی کنید. اینکه آیا درب به آرامی باز و بسته می شود . بستگی به انواع لولا گازور کابینت شما دارد.

تفاوت و شباهت لولا گازورساده ولولا گازور آرام بند :

لولا گازور ساده با لولا گازور آرام بند در نحوه ی بسته شدن درب متفاوت عمل می کنند.

در لولا گازور آرام بند درب به وسیله ی پمپی به آرامی و بی صدا بسته میشود .

اما نحوه عملکرد این دو نوع در هنگام باز شدن یکی است .
هر دو این لولا ها چه لولا گازور ساده و چه لولا گازور آرام بند در دو حالت دو پیچ و چهار پیچ هستند. مدل چهار پیچ آنها قوی تر به دلیل نقطه اتکای محکم قوی تر می باشد.

انواع گازور | فروش یراق کابینت

انواع درجه بندی لولا ها :

سایز لولاها از نظر درجه عبارتند از :
30،90+،30-، 45+،45-،135،165،180،360

انواع لولا گازور براساس کارایی :

 

گازور مگنتی | مرکز فروش یراق آلات

لولا گازورفاین :

این لولاها بصورت مگنتی می باشد.

لولا پاشنه گازور:

برای شیشه ها بدون سوراخ استفاده می شود.

لولا گازور خلاص:

لولای خلاص نوعی لولای بدون فنر است .برای کابینت های مگنتی و بدون دستگیره کاربرد دارد.

لولا گازور کنج :

این نوع برای نصب دو در بکار می رود .

لولا گازور مخصوص:

بعضی از درب های کابینت به علت وجود طرح و یا ضخامت کم تر ازمعمول نمی توانند لولای معمولی داشته باشند.عمق سوراخ برای قرار دادن لولا در درب بیشترازضخامت درب می باشد،این مشکل با استفاده از لولای مخصوص حل خواهد شد. بنابراین علاوه بر قیمت مناسب لولا گازور باید به وضعیت کابینت وضخامت صفحات کابینت هنگام خرید از فروشگاه یراق کابینت وگازورتوجه ویژه داشته باشید.

جک کابینت | فروش یراق قیمت مناسب

انواع جک کابینت در یراق کابینت:

یک نوع یراق کابینت جک های کابینت هستند .معمولا برای باز کردن درب های کابینت به صورت داشپورتی استفاده می شود. در یراق کابینت انواع جک ها پمپی بیشتر برای باز شدن درب ها کمک می کنند. جک پمپی در هنگام بسته شدن نیاز به نیروی بیشتری دارد. با توجه به اندازه عرض کابینت قدرت های متفاوت جک 80 و 100 و 120 نیوتنی در بازار وجود دارد. هراندازه عرض کابینت بیشتر باشد جک با قدرت بیشتری باید نصب شود.

ریل کابینت | فروش اینترنتی انواع ریل کشو

انواع ریل کابینت:

کشو یکی از بخش های مهم در کابینت ها و کمدها است . انواع ریل کشو در کشوی کابینت و در کمدها کاربرد دارد.ازانواع ریل ها در یراق کابینت ریل ساچمه ای ( ریل ساچمه ای آرام بند ،ریل ساچمه ای ترمز دار) ، ریل غلطکی و ریل تاندم باکس را می توان نام برد. فروشگاه یراق آلات کابینت گروه بازرگانی سولوس یراق کابینت ارزان قیمت را در سایت خودعرضه نموده است.

پیچ mdf | پخش عمده پیچ کابینت


پیچ mdf یا پیچ کابینت :

سایز پیچ مونتاژ در سایز های 5/5 و 5/2 ،5/4 ، 5/3 می باشد.

فروشگاه یراق آلات قیمت مناسب سولوس مارکت کلیه لوازم جانبی کابینت را در مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت کلی و جزئی به شما همراهان گرامی عرضه می نماید .در صورت مفید واقع شدن مطالب مقاله از شما کاربران بزرگواردرخواست داریم با فشردن کلید گوگل پلاس مارا در این شبکه دنبال نمایید .